Mestactie Scouting Paul Kruger

LENT - Het wordt inmiddels traditie: de mest-actie van Scouting Paul Kruger. Ook dit voorjaar gaan de scouts van deze groep weer op pad om Champost te verkopen. Champost is een mengsel van stro, paardenmest, kippenmest, kalk en veen, afkomstig uit de champignonteelt, en daardoor heel geschikt voor gazon en border.

Op zaterdag 9 maart wordt de mest verkocht in Nijmegen-Oost, Berg en Dal, Beek en Ubbergen, op zondag 10 maart zijn Lent en Oosterhout aan de beurt. De opbrengst van de mestactie gaat geheel naar de vereniging.
De mest moet vooraf worden besteld. Dit kan gemakkelijk en snel via de website www.mestnijmegen.nl. Geef tijdig uw bestelling door want de voorraad is beperkt! De kosten zijn vijf euro per kruiwagen en elke zesde kruiwagen is gratis. Enkele dagen voor de levering wordt u geïnformeerd over het tijdstip van levering.