Luidende klokken als teken van hoop en troost die bij God te vinden is. (foto: Hervormde gemeente IJzendoorn) Foto: Herv. gemeente IJzendoorn

Luidende klokken en gebed in IJzendoorn

IJZENDOORN - We zijn ernstig getroffen door het coronavirus. Wat is er in korte tijd veel veranderd. Er zijn dingen gebeurd die we echt niet hadden kunnen bedenken. Ineens zoveel angst voor besmetting, zoveel zieken en doden. Kinderen mogen niet meer naar school en mensen niet meer naar de kerk.

Er komen veel vragen op je af. Waarom gebeurt dit? Misschien heb je behoefte om te bidden, omdat je zelf geen oplossingen weet. Zou God kunnen helpen? De kerkklokken luiden als teken van troost en hoop die er bij God te vinden is. Daarom kun je je in deze onzekere tijden het beste naar God toe gaan.
Elke woensdag om 19.00 uur luiden de kerkklokken zolang het coronavirus heerst. Ds. L. Hak houdt een korte overdenking en gaat daarna voor in gebed. Iedereen kan dan thuis mee luisteren en mee bidden via de website kerkdienstgemist.nl of via de website hervormdijzendoorn.nl.

Als u specifieke gebedspunten heeft, kunt u die mailen naar l.hak@kliksafe.nl. Ook mag u voor vragen rondom God en corona of andere pastorale vragen contact opnemen met ds. L Hak, 0344 605785. Helaas kunnen er tot 1 juni geen gewone kerkdiensten gehouden worden, maar wel zullen de kerkdiensten uitgezonden worden om 10.00 en 18.30 uur via kerkdienstgemist.nl.