Informatiebijeenkomst voor buurtbewoners De Linde in Achterberg

ACHTERBERG - Naar verwachting wordt in april de nieuwe woonzorglocatie De Linde in Achterberg geopend. Er is een speciale informatiebijeenkomst voor omwonenden, met koffie en gebak. Deze is op donderdag 6 februari om 19.30 uur in het dorpshuis Achterberg.

De Linde heeft woonzorg voor 24 bewoners met dementie. Bewoners uit de gemeente Rhenen hebben in afstemming met de gemeente voorrang bij plaatsing op de wachtlijst. De Linde wordt het huis van de bewoner. In de locatie komen drie woongroepen met elk acht bewoners. Eén huiskamer zal ingericht worden zonder tv en radio. We zetten het leven van de bewoners zoveel
mogelijk voort zoals men dat thuis gewend was, in een stimulerende woonomgeving. "Bent u niet in de gelegenheid om te komen, maar wilt u wel meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met Ineke de Wilde via idwilde@quarijn.nl."