Afgelopen jaar was er een mooie opkomst bij het appèl op Koningsdag in IJzendoorn. (foto: Hervormde Gemeente IJzendoorn) Foto: Hervormde Gemeente IJzendoorn

Appèl op Koningsdag in IJzendoorn

IJZENDOORN - Ook dit jaar is er in IJzendoorn weer een gezamenlijke start van de Koningsdag. Om 9.00 uur is iedereen van harte welkom op het plein voor de dorpskerk. Dan wordt er gezamenlijk het Wilhelmus en andere vaderlandse liederen gezongen.

Ook is er een kort appèlwoord met felicitatie voor de koning en wordt er gebeden voor hem en zijn familie, de overheid en het volk.
Aansluitend, rond 9.30 uur, is er gelegenheid om met elkaar koffie te drinken op het kerkplein. Alle inwoners van IJzendoorn en andere belangstellenden zijn welkom om zo met elkaar deze Koningsdag te starten. Vorig jaar was er een verrassend goede opkomst en kwamen er veel mensen uit IJzendoorn naar toe.

Muzikanten kunnen zich opgeven bij ds. L. Hak (0344-605785 of l.hak@kliksafe.nl).