Kersttransport

NEDER-BETUWE - Al vele jaren gaat de Stichting Neder-Betuwe - Pepowo in december naar de partner gemeentes in Polen.

Op 12 december vertrekt er opnieuw een transport. "Als u naar bekenden in de gemeente Pepowo of Pakostaw een pakketje wil verzenden kan dit." De kosten zijn vijf euro per pakketje en deze dienen op 9 december tussen 18:00 en 19:30 uur afgegeven te worden op de Anna van Burenlaan 1 in Dodewaard.

Zoals voorgaand jaar aangekondigd is dit transport anders dan voorheen, er zullen alleen hulpgoederen (zoals rollators, rolstoelen, et cetera) en eventuele privépakketten vervoerd worden. "Door de jaren heen is er veel veranderd in zowel Polen als Nederland, wij trachten op deze wijze een goede invulling te geven aan deze verandering."