Regionaal Seniorenorkest Luctor et Emergo

REGIO - Regionaal Seniorenorkest Luctor et Emergo is een harmonie-blaasorkest met 42 leden tussen de 50 en 85 jaar. Het staat onder leiding van dirigent Chris Kok.

"We hebben versterking nodig. Tuba's, bastuba's, klarinetten en fluiten kunnen mensen gebruiken en ook bij de trompetten kan iemand aanschuiven. Bespeelt u een ander blaasinstrument neem dan contact met ons op! Muziek maken kun je tot op hoge leeftijd. Het houdt jong en geeft gezelligheid.

Op 9 november geven wij ons Najaarsconcert in het Zoetzand in Beusichem. De toegang is gratis, er is een verloting. Aanvang 20.00 uur. Zaal open 19.30 uur. Kom ook eens luisteren naar ons concert. Misschien is het wat voor u? Bezoek onze website: rsoluctoretemergo.nl."