Spectaculaire Ondernemersavond Prima voor elkaar in samenwerking met Betuwe Plant

OCHTEN - De jaarlijkse ondernemersavond, die Prima voor elkaar organiseert voor de met haar samenwerkende winkeliers en ondernemers, vond dit jaar plaats op een unieke locatie.

Samen met het team van Betuwe Plant werd een van de grote schuren omgebouwd tot een werkelijk fantastische ontmoetingsruimte. Een ruimte waar ruim 170 genodigden eerst konden genieten van lekker eten en drinken welke werd verzorgd door regionale ondernemers. Daarna werd het programma voorgezet met een presentatie van Gerard Valkenburg en Hans van Klaarbergen die terugkeken op de vele leuke acties uit het verleden om vervolgens ook de toekomstplannen te delen met het publiek.

Zo werd toegelicht dat Prima voor elkaar helemaal klaar staat voor het MKB. Juist de persoonlijke, deskundige en laagdrempelige manier van werken werd benadrukt. Daarnaast werd vooruitgekeken naar de zorgcampagne welke in samenwerking met de regionale winkeliers wordt uitgerold. Het beloofd ook dit jaar weer een spraakmakende campagne te worden waarbij de inwoners van de Neder Betuwe en Lienden kunnen profiteren van veel voordeel.

Ook werd een nieuwe zorgpolis aangekondigd voor mensen die bewuste keuzes willen maken op het gebied van zorg. “Zorg voor leven” zal medio november huis aan huis worden toegelicht.

De avond werd besloten door een inspirerend verhaal van Toon Gerbrands, algemeen directeur van PSV die de aanwezigen een boeiend kijkje achter de schermen gunde.

Een avond met een groen randje dankzij de unieke samenwerking tussen Betuwe Plant en Prima voor elkaar.