De Schaapskooi vormt het decor voor de Beursvloer. (foto: Ellen Koelwijn)

Aanmelding open voor Beursvloer in Schaapskooi Bemmel

BETUWE - Op maandag 25 november presenteert de Oost Betuwse Uitdaging voor de vijfde keer de maatschappelijke Beursvloer. De Beursvloer maakt het mogelijk voor vereniging en stichtingen om matches maken met het bedrijfsleven uit de gemeente Lingewaard en de gemeente Overbetuwe.

Deze vijfde Beursvloer vindt plaats bij Sportcentrum Schaapskooi aan de Sportlaan in Bemmel. Inloop is vanaf 16.30 uur en om 17.00 uur start de beurs. Inschrijven is vanaf nu mogelijk.

Alle verenigingen en stichtingen uit gemeenten Overbetuwe en Lingewaard kunnen, zoals voorgaande jaren, hun vragen voorleggen aan de aanwezige lokale bedrijven en ondernemers. Zij bieden belangeloos hulp aan. Denk aan financieel – en communicatieadvies, klusdiensten, materialen, vervoersdienst of uitjes voor vrijwilligers. In ruil daarvoor bieden aanvragers een passende dienst of ludieke tegenprestatie aan.

Bij de vierde Beursvloer vorig jaar werden er liefst 32 matches gemaakt met een gezamenlijke nominale waarde van ruim 28.000 euro. Alle verenigingen en stichtingen in gemeenten Overbetuwe en Lingewaard zijn welkom. Meedoen aan de Beursvloer is gratis. "Meld je aan via info@oostbetuwseuitdaging.nl. Vermeld daarbij naam en telefoonnummer, je organisatie en waar je naar op zoek bent."