Bibliotheek Elst 28 maart gesloten

ELST - In verband met de besloten afscheidsreceptie van burgemeester Van Asseldonk is Bibliotheek Elst op donderdag 28 maart de gehele dag gesloten. Geleende boeken kunnen worden ingeleverd via de brievenbus van de bibliotheek.

Burgemeester Van Asseldonk draagt de bibliotheek een warm hart toe. Hij houdt van lezen en heeft in Bibliotheek Elst ook een kindercollege gegeven over het burgemeesterschap. Daarom organiseert hij zijn afscheidsreceptie voor de medewerkers van de Gemeente Overbetuwe graag tussen de boeken.

Op donderdagavond 4 april zijn alle inwoners van de gemeente Overbetuwe welkom op de openbare afscheidsreceptie van burgemeester Van Asseldonk. Muziekvereniging Con Amore zorgt voor de muzikale noot.