Potgrondactie Vloedschuur

Potgrondactie huis aan huis

HETEREN/RANDWIJK - “Ook al was het aan de vroege kant: de lente is al volop aan de gang! En zoals elk jaar kunnen de tuinen en plantenbakken wel weer wat extra mest en potgrond gebruiken. Daarvoor kunt u ook dit jaar weer rustig wachten totdat de vrijwilligers van de Vloedschuurgemeente bij u aanbellen.

Op zaterdag 9 maart gaan zij in Heteren en Randwijk langs alle huizen om zakken potgrond en koemestkorrels van Naturado te verkopen. Om 10.00u wordt in Heteren gestart. Daarna gaat de rit naar Randwijk waar rond 15.00 u hopelijk de laatste zakken zullen worden verkocht.” De producten worden u tegen een scherpe prijs aangeboden.

Naturado universele potgrond is een mengsel van tuinturf, turfstrooisel, kalk en meststoffen, en is niet alleen geschikt voor de tuin, maar ook een verwennerij voor kamer-, terras- en balkonplanten. De koemestkorrel van Naturado is ‘puur natuur’: er zijn geen chemische bestanddelen toegevoegd en daardoor is het product zeer geschikt voor de bemesting van groente en fruit. Ook in de siertuin kan het met succes worden toegepast, voor gazon, rozen, andere bloemen, coniferen en in borders.

“Bent u niet thuis die dag? Dan kunt u uw bestelling ook plaatsen via scriba.vloedschuur@gmail.com Vermeld dan wel even uw naam en adres en telefoonnummer. Dan wordt de bestelling na overleg bij u afgeleverd.” De opbrengst van deze potgrondactie komt opnieuw ten goede aan de instandhouding van De Vloedschuur in Heteren.