Oost-Betuwse Uitdaging komt met vierde Beursvloer

BETUWE - Dit jaar vindt de Beursvloer plaats 26 november bij Rabobank Maas en Waal – Oost-Betuwe, Industrieweg Oost 16 in Elst. Inloop is vanaf 16.30 uur en om 17.00 start de beurs.

Alle verenigingen en stichtingen uit gemeenten Overbetuwe en Lingewaard kunnen, zoals voorgaande jaren, hun vragen voorleggen aan de aanwezige lokale bedrijven en ondernemers. Zij bieden belangeloos hulp aan. Denk aan financieel – en communicatieadvies, klusdiensten, materialen, vervoersdienst of uitjes voor vrijwilligers. In ruil daarvoor bieden aanvragers een passende dienst of ludieke tegenprestatie aan.
In totaal schonken in 2017 de aanwezige bedrijven en ondernemers menskracht, materialen en middelen aan de maatschappelijke organisaties met een geschatte waarde van 22.425 euro.

Workshop Goed zaken doen
Nunes Juristen & Bedrijfsadviseurs verzorgt ook dit jaar de workshop Goed zaken doen ter voorbereiding op de beurs. Deze vindt plaats op dinsdag 20 november en duurt van 19.00 tot ongeveer 21.00 uur. Deelnemers zijn welkom vanaf 18.45 uur. De workshop vindt plaats op de locatie Rabobank Maas en Waal – Oostbetuwe, Industrieweg Oost 16 in Elst, waar ook de Beursvloer dit jaar plaatsvindt.

Meedoen?
Alle verenigingen en stichtingen in gemeenten Overbetuwe en Lingewaard zijn van harte welkom. Meedoen aan de Beursvloer is gratis, net als deelname aan de workshop Goed zaken doen. Meld je aan via info@oostbetuwseuitdaging.nl. Vermeld daarbij naam en telefoonnummer, je organisatie en om welk onderdeel het gaat.