Prijsuitreiking aan Milad. (foto: SWL)
Prijsuitreiking aan Milad. (foto: SWL) Foto: SWL

Prijsuitreiking tekenwedstrijd Sjors Sportief en Creatief

LINGEWAARD - Alle kinderen uit het basisonderwijs in de gemeente Lingewaard hebben deze week weer het Sjors Sportief/Creatief boekje in ontvangst mogen nemen. In dit boekje staan sportieve en creatieve workshops waaraan leerlingen kunnen deelnemen om (vaak gratis) kennis te maken met één of meerdere activiteiten. Een leuke manier voor kinderen om zich te oriënteren op het gebied van sport en cultuur in onze gemeente!

Op deze manier hoeven leerlingen niet direct lid te worden van een vereniging, maar maken ze op een laagdrempelige en toegankelijke manier kennis met een activiteit. Sport- en cultuurdeelname kan nooit groot genoeg zijn. Basisschoolleerlingen uit groep 1 - 8 schrijven zich vanaf 10 oktober in voor activiteiten via www.sjorssportief.nl.

Voor Milad Jafari van De Vonkenmorgen was er nog een mooie prijs. Hij is de winnaar van de tekenwedstrijd! Uit handen van wethouder Theo Janssen (portefeuille sport en cultuur) en de Commandant van Fort Pannerden kreeg Milad het eerste Sjorsboekje en een waardebon voor een expeditie Fort Pannerden met de hele klas.

Meer informatie of vragen over Sjors Sportief en Creatief? Neem alvast een kijkje op www.sjorssportief.nl. Of stuur een e-mail naar info@sjorssportief.nl.