Sponsormeeting Batouwe Basketball

LINGEWAARD - Sponsoren van Batouwe Basketball/ Lekdetec.nl en Dreamfield Dolphins en drie gemeenteraadsleden waren onlangs te gast in Duiven, in het bijzondere hoofdkantoor van Liander.

De groep werd rondgeleid door dit bijzondere gebouw dat uitblinkt in duurzame oplossingen. Op deze manier kon de basketbalvereniging en de stichting Topbasketball Lingewaard blijk geven van haar erkentelijkheid voor de ondersteuning door de vele trouwe sponsors en de gemeente Lingewaard.

Uitgegekeken wordt naar het nieuwe seizoen, waarin het eerste herenteam Dreamfield Dolphins debuteert op het één na hoogste niveau, de promotiedivisie. De dames van Lekdetec.nl starten met hun negende seizoen in de eredivisie. Vanaf seizoen 2010-2011 werd het team twee keer landskampioen en won het drie keer de nationale beker.