Sjors Sportief & Sjors Creatief in Overbetuwe

ELST - Sjors Sportief & Sjors Creatief houden in de gemeente Overbetuwe een bijeenkomst voor sportieve en culturele organisaties op 23 april in Het Wapen van Elst aan de Dorpsstraat 28 in Elst.

Met ingang van het nieuwe schooljaar biedt Overbetuwebeweegt.nl alle basisschoolleerlingen de kans op laagdrempelige wijze kennis te maken met sportverenigingen en culturele instellingen binnen de gemeente. Het sport- & cultuurstimuleringsproject genaamd: Sjors Sportief & Sjors Creatief geeft alle kinderen de kans om zich te oriƫnteren op diverse takken van sport en cultuur zonder direct lid te hoeven worden. Alle verenigingen/aanbieders krijgen de mogelijkheid om hun (naschoolse) activiteit te promoten in het Sjorsboekje, waarop kinderen zich vervolgens digitaal kunnen inschrijven.

Gijs van der Lee (Eigenaar project Sjors Sportief & Sjors Creatief) licht op deze bijeenkomst toe wat Sjors Sportief en Sjors Creatief inhoudt en waarom uw vereniging/cultuuraanbieder zeker mee moet doen! Een klein voorproefje: Gijs bedacht het concept acht jaar geleden voor de gemeente Oss en inmiddels draait het programma in ruim negentig gemeentes! Hij gaat wat dieper in op de cijfers en succes in andere gemeentes en geeft een kijkje achter de schermen van de websites.

Programma:

19.30 uur: inloop

19.45 uur: Gijs van der Lee vertelt meer over het project Sjors Sportief en Sjors Creatief. Er is ook gelegenheid om vragen te stellen.

20.30 uur: uitdelen promotiepakketen en einde informatieavond. Men ontvangt een pakket met onder andere een voorbeeld Sjorsboekje en promotiemateriaal.

Aanmelden kan eenvoudig via https://www.formdesk.com/gemeenteoverbetuwe/Sjors_23_april_2018.