(foto: Ans Schenning)

Sponsor bedankt

OVERBETUWE - Maandag 26 februari (in de ijzige koude) kreeg het bestuur van Ons Overbetuwe windjacks en poloshirts overhandigd door Peter Zwartkruis van www.pzverpakkingen.nl/ uit Valburg. Naast het beeld van Knillis natuurlijk!

"Peter had ons een gedeelte gesponsord en daar zijn wij erg blij mee. Kent u onsoverbetuwe.nl, het online dorpsplein gemaakt voor en door bewoners van Overbetuwe? Op deze site (en op facebook en twitter) kunt u informatie vinden over onze mooie gemeente. Activiteiten, buurtverhalen, vraag en aanbod en nog veel meer is er te vinden. Vindt u het leuk om ook iets te plaatsen of iets te betekenen voor je buurt? Maak een gratis profiel aan en kijk eens rond op de site. Deelname is vrijblijvend en kostenloos voor bewoners, organisaties, stichtingen, verenigingen, zzp'ers en bedrijven. Schrijf je eigen nieuwsbericht, verkoop iets op het prikbord, deel een foto van je omgeving onder buurtfoto's... er zijn veel mogelijkheden. Voor vragen kan men mailen: contact@onsoverbetuwe.nl. Binnenkort zullen jullie ons in diverse kernen van onze gemeente vinden in onze nieuwe kleding. Bedankt Peter!"