Voortaan de hele nacht doorslapen?

LIENDEN - Snel in slaap vallen en de volgende ochtend uitgerust en met veel energie opstaan? Wie droomt hier niet van?

Op donderdag 13 april om 19:00 uur presenteert Welzijn Rivierstroom een masterclass ‘Beter slapen’. Iedereen uit de gemeente Neder-Betuwe en Buren die graag beter wilt slapen, is van harte welkom. We hopen dat vooral mantelzorgers zich aanmelden, want het is een hele kunst om alle ballen omhoog te houden en zonder piekeren naar bed te gaan.

Pons Jan Vermeer zal deze masterclass verzorgen en is expert op het onderwerp slapen. De masterclass begint op donderdagavond om 19:00 tot 21:00 uur en vindt plaats bij Healthclub Juliën, adres: Provincialeweg 16 in Lienden.

Aanmelden is verplicht en kan via Welzijn Rivierstroom. Telefonisch zijn wij iedere werkdag van 9:00-14:00 uur te bereiken op tel nummer: 0344 602 337.  Of u kunt een mailtje sturen naar info@welzijnrivierstroom.nl o.v.v. Aanmelding Beter slapen. Zorgt u ervoor dat u om 18:45 uur aanwezig bent, zodat we op tijd kunnen beginnen. Er zijn geen kosten verbonden aan deze masterclass.