Locoburgemeester en kinderburgemeester bij onthulling nieuwe naam.
Locoburgemeester en kinderburgemeester bij onthulling nieuwe naam. Foto: Stichting Fonkel

Stichting Onky Donky in Ouwehands Dierenpark Rhenen heet nu Stichting Fonkel

RHENEN - Vorige week vrijdag is stichting Onky Donky officieel over gegaan op de nieuwe naam: Stichting Fonkel. Een naam die volledig omvat wat de stichting doet namelijk kinderen laten stralen/fonkelen op hun dagje uit.

De stichting organiseert voor kinderen die beperkt worden in het kind zijn een volledig verzorgde dag uit in het Fonkelhuis gevestigd in Ouwehands Dierenpark Rhenen. Een dag zorgeloos kunnen genieten en spelen en volledig kind kunnen zijn.

Locoburgemeester Gert van Laar heeft samen met kinderburgemeester Nora Jo-Anne van Kooten het nieuwe logo op het huis onthuld.
Samen met het bestuur, de vrijwilligers, sponsoren, verwijzers en alle andere betrokkenen van de stichting is er geproost op de nieuwe naam en een mooie toekomst voor stichting. Het doel: een dagje uit voor ieder kind vanzelfsprekend maken! (www.stichtingfonkel.nl)