Schrijftraining bijna vol! (foto: Ton Vogels)
Schrijftraining bijna vol! (foto: Ton Vogels) Foto: Ton Vogels

Schrijftraining voor vrijwilligersorganisaties

RHENEN - Er zijn nog maar twee plekken beschikbaar voor de interactieve schrijftraining voor vrijwilligers(organisaties) in de gemeente Rhenen. De gratis training vindt plaats op donderdagen 8 en 15 december, 9.00 - 12.30 uur. De trainer is een ervaren tekstschrijver en communicatieadviseur: Ton Vogels.

De training bestaat uit twee ochtenden. In het eerste dagdeel krijg je tips, oefeningen én inspiratie om helder en overtuigend te schrijven. Alles op basis van eigen teksten. In het tweede dagdeel krijg je feedback op de eerste resultaten. De trainer geeft op een leuke, visuele manier suggesties en tips voor betere teksten: flipover en stiften worden regelmatig gebruikt om met kleine illustraties de tips te verhelderen.

Data, tijden en opgave

De schrijftraining voor vrijwilligers is op 8 en 15 december in de Raadszaal van het gemeentehuis Rhenen. De training wordt verzorgd door Ton Vogels (bureau Klanq), ervaren communicatieadviseur, schrijver en trainer, www.tonvogels.nl. Inschrijven voor de training is verplicht, dit kan via vrijwilligers@rhenen.nl of per Whats-app, 06 45849059 (Kitty van den Hoek, Welzijn Rivierstroom).