Laat zien wat je maakt

KESTEREN - Op 7 en 8 oktober zijn er in het Dorpshuis Kesteren, Nedereindsestraat 27a de werken te zien van de deelnemers aan de tweejaarlijkse tentoonstelling ‘Laat zien wat je maakt’.

Er zijn werken te zien van meer dan twintig amateurkunstenaars uit Neder-Betuwe. Schilderijen, tekeningen, beelden en nog veel meer. Ook dit jaar hebben de deelnemers zich ingespannen om de vruchten van hun creativiteit ten toon te stellen.

“U komt toch zeker kijken? Bovendien kunt u stemmen op uw favoriete kunstwerk. De kunstenaar met de meeste stemmen mag zijn werk tentoonstellen in het gemeentehuis en de huisartsenpraktijk in de Liniestraat in Ochten. De prijzen worden uitgereikt door Marijke van Dijk, kunstenares en kunsthistorica.”

Burgemeester Jan Kottelenberg opent de tentoonstelling vrijdag 7 oktober om 14.00 uur in het Dorpshuis Kesteren aan de Nedereindseweg 27a in Kesteren. De tentoonstelling is vrijdag 7 oktober van 14.00r tot 21.00 uur en zaterdag 8 oktober van 10.00 tot 16.00 uur met aansluitend de prijsuitreiking. De toegang is gratis. “Kom ook, want met elkaar maken we er een geslaagd evenement van”, aldus luidt de uitnodiging van het Cultureel Comité Neder-Betuwe.