Familie Baan naar Guinee

OPHEUSDEN - In januari 2021 zijn Maarten en Gerdineke Baan gestart met een voorbereidingsperiode bij Zending Gereformeerde Gemeente voor hun uitzending naar Guinee in Afrika.

Na een periode van opleiding in Nederland en taalstudie in Frankrijk hopen ze met hun dochters Rhodé en Talitha 11 oktober als evangelist uitgezonden te worden naar het dorp Coliah in Guinee. Het uitzien is om daar als christen te mogen leven en het zaad van het Evangelie te mogen strooien. Dat alles in afhankelijkheid van de Heere, Die de vrucht geeft.

U bent welkom om de uitzenddienst bij te wonen. Het begint om 19.30 in de Gereformeerde Gemeente in Opheusden. Ds W. Mouw hoopt in deze dienst voor te gaan. Ds. G.W.S. Mulder hoopt de uitzending te verrichten.

Wilt u op de hoogte blijven van het werk wat ze gaan doen dmv een rondzendbrief ? U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar tfcbaan@gergemopheusden.nl.