(foto: Pixabay)
(foto: Pixabay) Foto: Pixabay

Op zoek naar zin voor senioren en volwassenen

NEDER-BETUWE - Op donderdagochtend 22 september start de serie bijeenkomsten ‘Op zoek naar zin’. Deze zijn bedoeld voor senioren en volwassenen uit de gemeente Buren en gemeente Neder-Betuwe.

Wat is de zin van het leven? De zin van het leven betekent voor iedereen iets anders. Dit komt door uw eigen unieke levensloop. In de bijeenkomsten gaat u op zoek naar verhalen uit uw eigen leven. Het terugblikken helpt u zicht te krijgen op het voorbije leven en vorm te geven aan het heden en aan de toekomst. Tijdens de bijeenkomsten maken we een verkenningstocht door de verhalen uit uw eigen leven. We doen dit op allerlei manieren: we lezen, vertellen, tekenen, schrijven en werken met kleuren en beelden. U deelt alleen die verhalen die u kwijt wilt.

De volgende thema’s komen aan de orde: de betekenis en ontstaan van uw eigen naam; de keerpunten in uw leven; zingeving; verlangens voor de toekomst.

Praktische informatie

De cursus bestaat uit zes bijeenkomsten. Data: donderdag 22 + 29 september, 6 + 13 + 20 + 27 oktober van 10.00-11.30 uur.
De bijeenkomsten vinden plaats bij stichting Welzijn Rivierstroom, Voorstraat 8 in Lienden en wordt georganiseerd in samenwerking met Pro Persona Connect afdeling preventie.

Deelname aan de bijeenkomsten is gratis. De cursus start bij voldoende deelname. U kunt zich aanmelden vóór 10 september 2022 mei bij Pro Persona Connect afdeling Preventie, 026 3124483 of preventie@propersona.nl.