SER80 na 42 jaar uit Meentzaal

OMMEREN - De tafeltennisvereniging SER80 vertrekt noodgedwongen na 42 jaar uit De Meentzaal. De Meentzaal is gedurende al die jaren een tafeltennis bolwerk voor de regio. Hier werden zeer veel toernooien, waaronder het bekende TOP-24 toernooi, georganiseerd.

De gemeente Buren heeft de school en daarmee gelijk ook de sportzaal opgeheven. De deuren van De Meentschool zijn na de schoolvakantie voor goed gesloten. De sportzaal volgt. De verenigingen die er gebruik van maakten moeten elders onderdak zoeken. De tafeltennisvereniging is er mede dankzij de vlotte medewerking van de gemeente Buren in geslaagd een passende locatie te vinden.

Met ingang van het nieuwe seizoen kan SER80 terecht in de sportzaal De Radslag in Ingen. De leden kunnen er op dezelfde tijden (dinsdag van 18.30 tot 20.00 uur) trainen en competitie spelen. De najaarscompetitie start op 23 augustus. Nieuwe leden zijn welkom en kunnen ook aan de competitie deelnemen.