Vrijwilligers gezocht voor financieel spreekuur Neder-Betuwe

NEDER-BETUWE - “Heb jij je eigen administratie goed op orde, ben je handig met het invullen van (digitale) formulieren en vind je het leuk om mensen te helpen bij administratieve zaken? Dan zouden wij héél blij zijn met jou als vrijwilliger voor het financieel spreekuur Neder Betuwe.”

“Hiermee help je inwoners van de gemeente die wél moeite hebben hun financiële administratieve zaken goed af te handelen. Maximaal één keer per maand biedt jij twee uurtjes hulp tijdens het financieel spreekuur. Er wordt samengewerkt met een medewerker van de gemeente. Je wordt vrijwilliger bij Welzijn Rivierstroom.”

“Heb je interesse of wil je meer weten? Neem dan contact op met Casper Hoefsloot (Bel 06 22615246 of mail naar casperhoefsloot@welzijnrivierstroom.nl).”