Openluchtdienst vorig jaar 2021.
Openluchtdienst vorig jaar 2021. Foto: Hervormde gemeente Lienden

Hervormde gemeente Lienden geeft bagage voor levensreis tijdens openluchtdienst bij winkelcentrum Timmer

LIENDEN - Bent u met de juiste bagage op reis? Deze vraag staat centraal tijdens de bijeenkomst die de hervormde gemeente op zondag 3 juli verzorgt op het parkeerterrein van winkelcentrum Timmer in Lienden.

Vorig jaar organiseerde de hervormde kerk in Lienden voor het eerst een openluchtdienst onder het motto ‘Hart voor Lienden’. Deze bijeenkomst werd toen, ondanks het regenachtige weer, goed bezocht. De hervormde gemeente wil ook dit jaar op deze wijze de ontmoeting en verbinding tussen de inwoners van het dorp bevorderen.

Het programma begint om 14.00 uur met inloop en muziek. Het programma begint om 14.30 uur. De plaatselijke predikant, dominee K. Hak, zal een toespraak houden over schepping, schuld, bevrijding, verlossing en de ultieme vrede die te vinden is voor iedereen die gelooft.

Organisator Wim van den Bos: “Als kerkelijke gemeente hebben we een warm kloppend hart voor alle inwoners van Lienden. We willen hen graag ontmoeten en bagage meegeven op de levensreis. We geloven dat je zonder deze bagage de juiste bestemming misloopt. En bovendien helpt de bagage je ook tijdens de reis door het leven die soms heel moeilijk kan zijn.”

“Net als vorig jaar willen we een succes maken van de openluchtdienst en daarom zijn we al lange tijd bezig met de organisatie. We zijn blij met een grote groep vrijwilligers die druk is met het organiseren van geluid, stoelen, een toiletvoorziening en natuurlijk ook koffie, thee en limonade. De openluchtdienst wordt live gestreamd op Kerkdienstgemist.nl. Kijk op www.hartvoorlienden.nl voor de link naar ons live kanaal.”

De openluchtbijeenkomst wordt gehouden op het parkeerterrein van winkelcentrum Timmer in Lienden.