De locatie en dierenambulances.
De locatie en dierenambulances. Foto: Marja van Gessel

Dierenambulance heeft dringend vrijwilligers nodig

NEDER-BETUWE - Stichting Dierenhulp Dierenambulance Tiel rijdt in de gemeenten Neder-Betuwe, Buren, Tiel en West Betuwe. In de gemeente Neder-Betuwe hebben we niet één vrijwilliger, dat komt misschien omdat deze gemeente een ander weekblaadje krijgt dan in de andere drie.

“Hier willen we graag verandering in aanbrengen. Hebt u tijd over om bijvoorbeeld één dag in de week mee te rijden op de dierenambulance of de telefoondienst een ochtend of middag te beantwoorden, meldt u dan aan. Bel ons 0344 627071, kom naar lokatie, J.D. van Leeuwenstraat 15 in Tiel, en rijd geheel zonder verplichtingen mee en ervaar hoe het is, of kom een ochtend op kantoor meedraaien.”

“Of u nu één keer in de maand een weekenddag (wij rijden tenslotte 24/7) voor uw rekening neemt of iedere week een dag of avond/nacht dienst neemt, er is voor iedereen bij onze organisatie een vrijwilligersplek. U komt in een team van circa 45 personen in de leeftijdcategorie van 20 tot over de 80 jaar. Bel ons en vraag naar Marja of stuur een mail met uw gegevens en telefoonnummer naar bestuur@dierenhulp.com.”