Dag van de Mantelzorg 2021: bezoek aan Ouwehands Dierenpark.
Dag van de Mantelzorg 2021: bezoek aan Ouwehands Dierenpark. Foto: Pixabay

Dag van de Mantelzorg: bezoek aan Ouwehands Dierenpark

RHENEN - In Gemeente Rhenen vieren we op zaterdag 13 november de nationale Dag van de Mantelzorg met een feestelijk uitstapje naar Ouwehands! Mantelzorgers, mensen die langdurig en intensief zorgen voor hun naaste, zijn onmisbaar en van grote waarde voor gemeente Rhenen. Om alle mantelzorgers te bedanken voor hun inzet, zetten we ze 13 november graag in het zonnetje.

De dag bestaat uit een kort gezamenlijk deel waarbij plaats is voor ontmoeting. Vervolgens kunt u de dierentuin vrij bezoeken. Om de groepsgrootte beperkt te houden en omdat niet iedereen een vroege vogel is, zijn er wat betreft het gezamenlijke deel twee opties:

Optie I
09.00-09.30 Ontvangst bij Ouwehands met koffie, thee en iets lekkers
09.30-10.00 Gezamenlijk: woordje door Barth van Eeten
10.00-17.00 Dierentuin bezoeken

Optie II
09.00-10.30 Dierentuin bezoeken
10.30-11.00 Ontvangst bij Ouwehands met koffie, thee en iets lekkers
11.00-11.30 Gezamenlijk: woordje door Barth van Eeten
11.30-17.00 Dierentuin bezoeken

“Opgeven uiterlijk 7 november bij Elle Joosten, Mantelzorgknooppunt Rhenen, 06 19426967, mantelzorg@rhenen.nl, waarbij u vermeldt met hoeveel personen u komt (degene voor wie u zorgt is ook van harte welkom) en of u een voorkeur heeft voor optie I of II! Kunt u niet komen maar staat u wel ingeschreven als mantelzorger voor iemand in Rhenen? Geef dit door aan Elle, dan krijgt u toch een presentje thuisbezorgd!

Vervoer
“Heeft u een plekje over in de auto en mag er iemand met u meerijden? Of heeft u juist problemen rondom vervoer? Neem contact op met Elle.”