Wilma Drager-Visee.
Wilma Drager-Visee. Foto: Mark Kohn

Zichtbaar voor werk met LinkedIn

RHENEN - Dinsdag 2 november organiseert Walk&Talk een praktische bijeenkomst die deelnemers helpt met het opzetten of verbeteren van een LinkedIn-profiel. Neem dus je laptop/tablet mee.

Hoe word je zichtbaar voor werk? Daar weet onze gastspreker Wilma Drager-Visee alles van. Ze heeft waardevolle ervaringen opgedaan tijdens haar zoektocht naar werk, die ze graag met jullie deelt. Wilma zal vertellen hoe je hoe je LinkedIn daarbij kunt inzetten. Met een goed profiel kun je jezelf absoluut onderscheiden. Daarnaast stelt het je in staat om je netwerk te vergroten.

Wilma vertelt: “Omdat ik op zoek was naar een speld in de hooiberg heb ik gewerkt aan zichtbaarheid. Via LinkedIn vond ik de vacature waar mijn hart sneller van ging kloppen. Dit resulteerde in het vinden van mijn droombaan.”

Wil jij andere werkzoekenden ontmoeten? Ervaringen uitwisselen in een inspirerende omgeving? Kom dan naar de ontmoetingsplek voor werkzoekenden in de Bibliotheek in het Huis van de Gemeente Rhenen. Je bent van harte welkom bij de Walk & Talk bijeenkomst op dinsdag 2 november van 9.30 tot 11.30 uur in het Huis van de Gemeente, Nieuwe Veenendaalseweg 75, Rhenen. Natuurlijk zorgen we voor koffie & thee. Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Nicole Vijgeboom 06 42531554/walkentalkrhenen@gmail.com.”