Mantelzorgers in het zonnetje

NEDER-BETUWE - Om mantelzorgers in het zonnetje te zetten, worden er bijeenkomsten georganiseerd op en rondom de Dag van de mantelzorg. Daarnaast is er op 17 november een netwerkavond voor mantelzorgers.

10 november: Voor mantelzorgers in de gemeente Neder- Betuwe is er een High tea van 14.00 – 16.00 uur in Kesteren. Aanmelden kan via info@welzijnrivierstroom.nl  Voor de mantelzorgers in de gemeente Buren is er een lunch van 12.00 – 14.00 in de Heerlijkheid in Eck en Wiel. Ga voor meer informatie naar www.welzijnrivierstroom.nl.

13 november: In Rhenen is de dag van de mantelzorg nog een verrassing. U kunt zich aanmelden via ellejoosten@welzijnrivierstroom.nl.

17 november: Netwerkavond voor Mantelzorgers Omdat je een mantelzorger alleen maar begrijpt als je er zelf ook een bent, organiseert Welzijn Rivierstroom een netwerkavond voor mantelzorgers. Op deze avond is er ruimte voor praktische vragen, het uitwisselen van ervaring en tips hoe je het dit keer echt voor elkaar krijgt om ruimte voor jezelf te creëren. Datum: woensdag 17 november  Inloop: 19:00 uur Start: 19:30 uur  Duurt tot 21:00/21:30 uur Locatie: Dorpshuis Ochten, adres: Dokter M. van Drielplein 2, Ochten.

Laatste nieuwtjes
“Volg ons voor de laatste nieuwtjes en activiteiten via Facebook en LinkedIn Welzijn Rivierstroom. Bent u mantelzorger en benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Of wilt u zich aanmelden voor een van onze bijeenkomsten? Ga dan voor meer informatie naar www.welzijnrivierstroom.nl of neem persoonlijk contact met ons op via info@welzijnrivierstroom.nl of 0344 602337 (tot 14.00 uur).”