Op 13 november: de Dag van de Mantelzorg! (foto: Artturi Mantysaari)
Op 13 november: de Dag van de Mantelzorg! (foto: Artturi Mantysaari) Foto: Artturi Mantysaari

Dag van Mantelzorg Rhenen

RHENEN - Zorgt u langdurig en intensief voor uw naaste? Bent u of uw naaste woonachtig in de gemeente Rhenen? Dan zetten we u op zaterdag 13 november graag in het zonnetje. Want die week is de Dag van de Mantelzorg. Daarmee vragen alle gemeenten van Nederland, waaronder de gemeente Rhenen, speciale aandacht voor de onschatbare waarde van mantelzorg.

Wat we op 13 november gaan doen, houden we nog even geheim. Degene voor wie u zorgt is in elk geval ook van harte welkom! Meer informatie volgt medio oktober via een persoonlijk bericht aan alle bij ons ingeschreven mantelzorgers. Zet 13 november in elk geval alvast in uw agenda!

Inschrijven

“Wilt u ook geïnformeerd worden? Schrijf u dan in als mantelzorger in de gemeente Rhenen. Mail Elle Joosten, Mantelzorgknooppunt Rhenen op mantelzorg@rhenen.nl. U kunt ook bellen naar Welzijn Rivierstroom, dat in opdracht van de gemeente Rhenen de Dag van de Mantelzorg organiseert. Telefoonnummer 0344 602337, iedere werkdag bereikbaar van 9.00-14.00 uur.”