Vrijwilligers gezocht voor belteam AutoMobiel

BUREN - Vanwege de groei, van AutoMobiel zoekt AutoMobiel uitbreiding van het belteam. Bent u sociaal bewogen, op zoek naar zinvol werk als vrijwilliger en vindt u het prettig om mensen te woord te staan die een rit willen inplannen, neem dan contact op met AutoMobiel bel 088 7004100 of neem contact op met Magda Bakker (Welzijn Rivierstroom), 0610127438.

De vrijwilligers werken tevens als gastvrouw/heer voor bezoekers op het eerstelijnscentrum van servicepunt Thuiswonen in Tiel, het belteam is ook al geholpen als iemand vanuit huis mee wil doen.

Welzijn Rivierstroom en AutoMobiel zijn samenwerkingspartners. De vrijwillige chauffeurs van AutoMobiel die wonen In de gemeente Buren, zijn ondergebracht bij Welzijn Rivierstroom. De samenwerking is aangegaan  om in de gemeente Buren vervoer voor mensen met een hulpvraag mogelijk te maken.