Gemeentebelangen Neder- Betuwe zoekt fractieleden

NEDER-BETUWE - De gemeenteraadsverkiezingen komen er aan! Vorige verkiezingen heeft GB 3 zetels in de gemeenteraad behaald. We hebben hierdoor stevig oppositie kunnen voeren. Soms met resultaat, vaak zonder, maar altijd hebben we partijen aan het denken gezet.

‘Wij zouden dit goede werk graag voortzetten, maar dit kan niet zonder voldoende leden in de fractie! Afgelopen jaar is Evert de Bruine vertrokken en binnenkort gaat onze huidige fractievoorzitter Rudine Berends verhuizen naar een andere gemeente, waardoor ook zij moet stoppen. Dit betekent dat we met nog drie actieve fractieleden over zijn en dat is niet voldoende om door te kunnen gaan!!

Vandaar willen wij vragen: woont u in Neder-Betuwe en voelt u wat voor de lokale politiek? Zou u een actieve bijdrage willen leveren en u willen inzetten voor onze inwoners? Meldt u aan bij anke1970groeneveld@gmail.com en ga samen met ons de verkiezingen in!”