Corona-hulpflyer

RHENEN - De corona hulpflyer is door de gemeente Rhenen gemaakt voor de mensen in Rhenen, Elst en Achterberg. Hierin staan belangrijke telefoonnummers die mensen in deze tijd van corona nodig kunnen hebben.

"Het coronavirus beïnvloedt het dagelijks leven van ons allemaal. Van jong tot oud, als u ondernemer bent of juist geen werk heeft, mantelzorger of inwoner met een beperking: iedereen ervaart de gevolgen. In deze folder staat informatie over praktische zaken, die belangrijk voor u kunnen zijn. Vooral als het voor u minder goed mogelijk is om een beroep te doen op familie, vrienden en buren. De informatie in deze folder verandert regelmatig. Op www.rhenen.nl staat steeds de actuele folder.

In de hal van het Huis van de Gemeente kunt u een geprinte versie van de folder halen. Mocht u niet in staat zijn naar het Huis van de Gemeente te gaan, dan kunt u een mail sturen naar jolandahuizinga@welzijnrivierstroom.nl of bellen: 06 47547277. Wij sturen u dan de folder toe."