Kerkrestauratie van de Hervormde Kerk in IJzendoorn. (foto: Herv. Gemeente IJzendoorn) Foto: Herv. Gemeente IJzendoorn

Oliebollenactie voor kerkrestauratie in IJzendoorn

IJZENDOORN - Momenteel wordt de Hervormde Kerk in IJzendoorn gerestaureerd. Onlangs zijn er drie grote ramen aan de zuidkant vervangen.

Nu zijn ze bezig met het herstel van het voegwerk en de waterlijsten. Daar is veel geld voor nodig. Omdat de jaarlijkse verkoopdag in De Kandelaar niet door kan gaan, is er nu een oliebollenverkoop op bestelling. (1 zak met 10 oliebollen 7,50, 2 zakken 14,00 en 5 appelbeignets 5,00 euro)
Bestel de oliebollen en appelbeignets bij pabuijs@kliksafe.nl of app naar 06 41788157 en ze worden dan zaterdag 21 november thuisbezorgd in IJzendoorn, Echteld, Ochten of Kesteren.