Wethouder Cultuur Barth van Eeten opent Pop Up Galerie Rhenen. (foto: Berry Geerligs) Foto: Berry Geerligs

Opening Pop Up Galerie Rhenen

RHENEN - Op 15 oktober heeft Barth van Eeten, wethouder Cultuur van de gemeente Rhenen, Pop Up Galerie Rhenen geopend. Tot en met 12 december exposeren tien Rhenense kunstenaars hun werk in een tijdelijke galerie aan de Herenstraat 27, een winkelpand in het centrum.

‘’Een geweldig initiatief’’, volgens wethouder Van Eeten: ‘’Met name in deze Coronatijd. Culturele evenementen zijn afgelast, ook veel winkelpanden staan leeg. De inwoners van de gemeente kunnen nu kennis maken met het werk van lokale kunstenaars.’’

De galerie heeft een veelzijdig aanbod van fotografie, 3D-design, keramiek tot teken- en schilderkunst, beelden, sieraden en grafiek. Tijdens de openingsuren op vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur zijn exposanten aanwezig.

Meer informatie staat op  http://www.popupgalerierhenen.nl