Cursus ‘Omgaan met rouw voor vrijwilligers’. (foto: Indigo Preventie)
Cursus ‘Omgaan met rouw voor vrijwilligers’. (foto: Indigo Preventie) Foto: Indigo Preventie

Cursus ‘Omgaan met rouw' voor vrijwilligers

NEDER-BETUWE - Indigo Preventie organiseert in samenwerking met Welzijn Rivierstroom de cursus ‘Omgaan met rouw’ voor vrijwilligers uit gemeente Buren en Neder-Betuwe.

De cursus ‘Omgaan met rouw’ is voor vrijwilligers die te maken hebben met rouw, verlieservaringen en eenzaamheidsgevoelens bij de mensen die zij bezoeken.

In de cursus komt theorie over rouw aan bod. Daarnaast wordt er geoefend met gespreksvaardigheden en houdingsaspecten. Ook gaan we in gesprek over eigen ervaringen en gedachten bij rouw.

Vier bijeenkomsten

De cursusdata zijn: donderdag 12 + 19 + 26 november + 3 december 2020 van 13.30 -16.00 uur bij Welzijn Rivierstroom, Voorstraat 8 in Lienden.

Deze cursus is voor vrijwilligers uit gemeente Buren en Neder-Betuwe

Deelname is gratis.

U kunt zich aanmelden vóór 2 november via Welzijn Rivierstroom ankiebongers@welzijnrivierstroom.nl of info@welzijnrivierstroom.nl

tel. 0344 – 60 23 37.