Hans de Vette houdt de Voor Elkaar omhoog. (foto: Kitty van den Hoek)

Mantelzorger schrijft column

RHENEN - Op de foto zien we Hans de Vette uit Rhenen - op de achtergrond is de Cunerakerk nog net te zien. De heer De Vette zorgt voor zijn vrouw Ria, die een vorm van dementie heeft.

Meneer De Vette houdt de eerste editie van het mantelzorgmagazine 'Voor Elkaar' omhoog. Daarin staat een column van zijn hand. Hij beschrijft zijn leven als 'mantelzorger' in coronatijd. Bijzonder en ontroerend.

De 'Voor Elkaar' is onlangs bezorgd bij driehonderd mantelzorgers in de gemeente Rhenen. In dit magazine staat informatie, activiteiten en advies voor de mantelzorger. "Wilt u deze ook ontvangen, stuur dan een bericht naar het Mantelzorgknooppunt Rhenen via mantelzorg@rhenen.nl of bel ons via de gemeente op 0317 681681 of mobiel op 06 45849059."