Afbeelding

Sector toerisme en recreatie bundelt krachten in coronatijd Campagne 'Je voelt je thuis in...' van start

Algemeen

BETUWE - Ondernemers in Rivierenland starten met de nieuwe campagne ‘Je voelt je thuis in…’. Fruit, water, mooie steden, maar nu in coronatijd bovenal: rust en ruimte. In tegenstelling tot de nog populairdere vakantiegebieden in Nederland kan de anderhalvemetervakantie hier prima gevierd worden.

Rivierenland biedt voldoende rust en ruimte. Het natuurlijk decor en de weidsheid biedt in een tijd waarin je drukte moet vermijden een extra reden om hier te zijn. De campagne benadrukt dan ook het gevoel van veiligheid, comfort, gezelligheid en vertrouwen. ,,We moeten optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die ons worden geboden in de sector Toerisme en Recreatie om mensen naar ons gebied te laten komen. Zo helpen we allemaal elkaar”, aldus Richard de Bruin, directeur van Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland.

Het is overigens niet alleen niet de toerist die verleid moet worden zijn vakantie in de Betuwe, Bommelerwaard of het Land van Maas en Waal door te brengen, de campagne richt zich ook op de eigen inwoners. Met de huidige maatregelen die nu van kracht zijn, zijn mensen nu bezig om hun eigen regio te ontdekken. Er wordt meer gewandeld en gefietst en je realiseert je dat in de regio ook mooie dingen te ontdekken zijn.

Ondernemers krijgen van RBT Rivierenland de beschikking over een gratis digitale communicatiekit met logo’s en andere uitingen, waarmee ze de campagne mee kunnen uitdragen. De toolkit is ook te downloaden via rivierenland.biz.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uitgelicht

Digitale krant