Jongerenraad Neder-Betuwe in een nieuw jasje

NEDER-BETUWE - Na drie jaar officieel te bestaan is de jongerenraad van de Neder-Betuwe echt een vaste factor geworden van de gemeente. Het representeert jongeren door verschillende onderzoeken en adviezen die ze aangeboden hebben aan de gemeente. Nu introduceren ze hun nieuwe huisstijl.

De gemeentekleuren groen, blauw en oranje staan daarin voorop. Ze hebben nieuwe jassen en sweaters waar de kleuren naar buiten komen in hun nieuwe logo, drie figuren die elkaar vasthouden. Elk figuur in één van de nieuwe kleuren van de jongerenraad. Dit logo is door een jongere ontworpen. Om de metamorfose af te maken lanceert de jongerenraad later dit jaar een nieuwe website. Ook deze is ontworpen door een jongere. Vol met informatie over de gemeente, de leden en lopende projecten, allemaal gericht op jongeren. Op de Facebookpagina en Instagram van de jongerenraad staan een aantal korte interviews met elke partij van de Neder-Betuwe en wat ze willen gaan doen voor jongeren. De originele, ongeknipte versies zullen te zien zijn op de nieuwe website. Om de nieuwe huisstijl af te maken komen er ook pennen en visitekaartjes met het nieuwe logo.

"Heb je wel eens willen kijken hoe die politiek eruitziet? Of wil je graag meepraten over wat er in de Neder-Betuwe gebeurt? Als je tussen de 14 en 23 jaar bent kun je dat samen met ons doen. We vergaderen in het dorpshuis in Ochten en zijn te bereiken via onze Instagram en Facebook, jongerenraad_nb. Via de mail zijn we te bereiken op info@jongerenraadnb.nl."