Het is weer achter de rug?

RHENEN - "Dankzij de medewerking van de bibliotheek, de gastvrijheid van het Huis der Gemeente Rhenen en het Cultureel Platform Rhenen, kon ik een expositie van mijn schilderijen en klein plastiek tonen in de grote hal van het Gemeentehuis."

Veel belangstelling, geweldig. De bezoekers waren zeer enthousiast met fijne complimenten bij het zien van mijn werk, het maakte hen blij. De rode lijn van duidelijkheid door mijn werk, konden zij volop herkennen, dat wil zeggen gevoel voor harmonie, kleurrijk, vrolijk, speels en flinke optimisme. Met een zeker doel wilde ik ook bij een eventuele verkoop van mijn werk een deel schenken aan de kinderkankerfonds KiKa. Tot mijn grote vreugde heb ik inmiddels werk kunnen verkopen. Nogmaals dank en gauw tot ziens." Henk van de Vis, beeldend kunstenaar, Rhenen.