Leerlingen van Helicon Kesteren helpen met tuinonderhoud

NEDER-BETUWE - In samenwerking met Helicon Kesteren organiseren we ook dit jaar een tuinproject.

Dit houdt in dat leerlingen van Helicon kwetsbare mensen binnen de gemeente Neder- Betuwe één dagdeel komen helpen met het tuinonderhoud. Hierbij valt te denken aan bladeren vegen, onkruid verwijderen, licht snoei werk, gras maaien en planten poten.

"Wanneer u in de gemeente Neder-Betuwe woont en u kunt deze hulp goed gebruiken, dan kunt u contact opnemen om een afspraak te maken. Wij komen langs voor een kennismakingsgesprek en om te beoordelen of de tuin binnen het project past. U kunt contact opnemen met Esther Morren op telefoonnummer 06 334 210 37 of een mail sturen naar esthermorren@welzijnrivierstroom.nl."

Het tuinproject vindt plaats in mei en is er plaats voor ongeveer zes tuinen.