Burgemeester opent nieuwe kringloopwinkel in Opheusden

Op zaterdag 4 januari is door burgemeester A.J. Kottelenberg van gemeente Neder-Betuwe om 10:30 uur kringloopwinkel Oude Molen in Opheusden geopend.

Met ruim 850 vierkante meter oppervlakte is er ruimte voor acht verschillende afdelingen. De opbrengst van de winkel komt volledig ten goede aan goede doelen. Op de plaats waar vroeger een oude dorpsmolen stond, is nu de nieuwe kringloopwinkel op Kerklaan 2a gevestigd.

Bestuursvoorzitter E van Engelenhoven is verheugd met de opening van Kringloop Oude Molen. "Allereerst ben ik erg dankbaar dat er nu al zestig vrijwilligers zijn die de schouders eronder hebben gezet om de winkel te realiseren. Vele handen maken licht werk. Al hebben we er enkele maanden over gedaan, het resultaat mag er zijn. Prachtig dat we met de opbrengst een aantal goede doelen gericht kunnen steunen!"

Assortiment en afdelingen

Kringloopwinkel Oude Molen heeft twee verdiepingen en acht afdelingen met een totale oppervlakte van 850 vierkante meter. Op de benedenverdieping bevinden zich de afdelingen huishoudelijk, boeken, curiosa, elektrische apparaten, tuin & gereedschap, speelgoed & baby en meubelen. De afdeling kleding is op de bovenverdieping met een ruim assortiment aan kinderkleding, dameskleding, herenkleding en schoenen.

Drie dagen per week geopend

Na de officiƫle opening is de kringloopwinkel drie dagen per week open. Op woensdag van 10:00 - 15:00 uur. Op donderdag van 10:00 - 16:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 15:00 uur. Tijdens openingstijden kunnen ook spullen die een tweede kans verdienen, ingeleverd worden.