Snelheidsremmers Keizerstraat. (foto: Henk Hazelaar)
Snelheidsremmers Keizerstraat. (foto: Henk Hazelaar) Foto: Henk Hazelaar

Petitie aan College B&W voor snelheidsbeperkende maatregen Keizerstraat in IJzendoorn.

IJZENDOORN - Bewoners en omwonenden van de Keizerstraat en De Driehoek hebben een petitie aangeboden aan het College van Burgemeester en Wethouders van de Gemeente Nederbetuwe.

Bewoners zijn de gevaarlijke situaties en de hoge snelheden zat. Met name de bijna onzichtbare paaltjes, bedoeld als wegversmalling en snelheidsremmers, zorgen voor valpartijen bij brommers en schade aan auto's. Ook zorgt dit er voor dat de snelheden omhoog gaan van bestuurders die er eerder door willen.

De bewoners vragen om maatregelen te treffen ten einde de hoge snelheden te normaliseren en de (verkeers)veiligheid te laten toe nemen. Het betreft hier het begin van de Keizerstraat vanaf het voetbalveld tot aan het dorp.

Bewoners willen graag in gesprek met de Gemeente Nederbetuwe.